новини

Представники Академії стали учасниками міжнародної конференції з питань ґендерної рівності

21.03.2019 19:09

У Києві пройшла міжнародна конференція щодо врахування ґендерних питань у навчальних програмах закладів вищої освіти сектору безпеки і оборони. Участь у ньому взяли начальник Національної академії Національної гвардії України генерал-лейтенант Сергій Соколовський та представники робочої групи навчального закладу з питань імплементації Резолюції РБ ООН № 1325 «Жінки, мир, безпека» в секторі безпеки і оборони України.

Захід проходив за участю Віце-прем’єр міністра  з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванни Климпуш-Цинцадзе та деяких  представників країн світу.

«Сприяючи ґендерній інтеграції у вищій освіті, ми прагнемо розробити інноваційні підходи, що призводять до трансформаційних змін в секторі безпеки», — зазначила представниця ООН Жінки в Україні Анастасія Дівінська.

Метою зустрічі було створення платформи для обміну досвідом, викликами та підходами з врахування ґендерної тематики в навчальних програмах між представниками різних закладів освіти сектору безпеки і оборони України та представниками сектору безпеки і оборони країн-партнерів НАТО та обговорення результатів інституційної оцінки та аналізу навчальних програм.

«В країнах-членах НАТО відбувся суттєвий прогрес в питаннях усунення ґендерних нерівностей. Національна гвардія України  вивчає досвід такого успіху і впроваджує його в своїй діяльності. Важливим завданням для нас є досягнення паритетного становища жінок і чоловіків у військовій сфері та усунення дисбалансу між їхніми можливостями в самореалізації. Сьогодні у нашому військовому формуванні  для жінок є всі можливості для професійної реалізації», - зазначив начальник Національної академії Національної гвардії України Сергій Соколовський.

Заступник начальника відділу Євроатлантичної інтеграції підполковник Руслан Мусевич наголосив на тому, що для Академії  основне завдання – це підготовка професійних кадрів для Національної гвардії України,  тому наскільки ґендерно обізнаним та ґендерно чутливим стане наш випускник та випускниця залежить від того, яким чином ґендерний підхід буде закладений в освітній процес.

У ході конференції спецілістами та спеціалістками були сформовані рекомендації для створення методології комплексної інтеграції ґендерних питань в програми навчальних дисциплін.

Відділ міжнародних зв’язків, інформації і комунікації НА НГУ