новини

Науковці гуманітарного факультету обговорили питання щодо стратегічних комунікацій

19.04.2019 10:00

У межах науково-дослідної роботи «Стратегічні комунікації НГУ», яку виконують представники кафедри філології, перекладу та мовної комунікації, на кафедрі була проведена Всеукраїнська наукова конференція «Стратегічні комунікації: проблеми, пошуки, рішення».

У конференції взяли участь викладачі кафедри філології, перекладу та мовної комунікації; викладачі шести закладів вищої освіти України, серед яких доктор філологічних наук, професор Ірина Шкіцька (м. Тернопіль), а також виступи за сумісництвом готували прес-секретар Командувача НГУ, начальник відділу інформації і комунікації НГУ, полковник Вадим Голуб; начальник відділу міжнародних зв’язків інформації і комунікації НА НГУ, майор Олексій Лебідь та професор кафедри філології, перекладу та мовної комунікації Людмила Пелепейченко.

Із вітальним словом до учасників конференції звернулися завідувач кафедри філології, перекладу та мовної комунікації, доцент Ірина Лисичкіна та професор цієї ж кафедри Людмила Пелепейченко.

На конференції було обговорено три комплекси проблем: досвід зарубіжних країн та альянсу НАТО у здійсненні стратегічних комунікацій; здійснення стратегічних комунікацій в Національній гвардії України; стратегічні комунікації в політичній сфері діяльності.

Доценти Ірина Лисичкіна та Ольга Лисичкіна представили результати анкетування військовослужбовців Національної гвардії України щодо внутрішнього іміджу цієї силової структури. У межах конференції доцентом кафедри Людмилою Сінною був проведений майстер-клас, присвячений ролі військовослужбовців НГУ у патріотичному вихованні молоді. У результаті обговорення нагальних проблем учасники конференції запропонували низку заходів щодо покращення роботи, спрямованої на досягнення стратегічних цілей НГУ.

«На зміну вузькому тлумаченню стратегічного впливу через новини прес-центрів сьогодні прийшло більш широке поняття – лідерство в інформаційному просторі. Воно означає, що відділи інформації і комунікації мають здійснювати не тільки інформаційний вплив, а і вплив, спрямований на досягнення стратегічних цілей», – відзначила у своєму виступі Людмила Пелепейченко.

Автор Лілія Дорошина