новини

Як в Академії на інтенсивних курсах впроваджують інноваційні технології дистанційного навчання

20.03.2021 09:12

Чи можна вивчати іноземні мови, використовуючи елементи змішаного навчання? Викладачі мовного відділу Національної академії Національної гвардії пройшли курси підвищення кваліфікації та мають добре напрацьований досвід такого формату занять. Особливістю курсів, на яких вони навчались, було проведення занять за методикою змішаного навчання, де частина занять проводиться онлайн, а частина – у класі. Під час курсів викладачі практикувалися у використанні технологій дистанційного навчання, інтерактивних інструментів, платформ інтернет-ресурсів, смарт-дошки та інших інструментів навчання для подальшого їх впровадження під час занять з курсантами та слухачами інтенсивних курсів.

І нещодавно напрацьований досвід такого формату був впроваджений  старшим викладачем служби мовного тестування мовного відділу Юлією Хорошиловою та викладачем служби мовної підготовки мовного відділу підполковником Володимиром Лютим у процес навчання з офіцерами, які вивчають на інтенсивних курсах англійську мову. поділилася. 

Так, офіцери виконали вправу «мозковий штурм» з використанням інтерактивної онлайн-дошки. Кожен з гвардійців мав змогу обмінятися своїми креативними ідеями.  За допомогою платформи ISL Collective-Video Lessons, вони одночасно тренували навички аудіювання та закріпили лексичний матеріал через перегляд відеосюжету. Крім того, виконували вправи на заповнення прогалин необхідними словами та розташовували слова у правильному порядку. В ігровому форматі слухачі закріпили новий граматичний матеріал. Вони обирали правильні відповіді, блукаючі у лабіринті. Таким чином, весело та ефективно опановували нові знання.

«Всі нові креативні знання, які я отримала під час курсів підвищення кваліфікації, впроваджую у навчальний процес. Тобто ми адаптуємо умови викладання до теперішньої ситуації в країні та для того, щоб бути більш мобільними і вийти на новий рівень у викладанні. Взагалі змішане навчання є найкращою світовою практикою у сучасних країнах, адже воно дозволяє і розробляти індивідуальні навчальні траєкторії, і розвиватися у напрямку живого спілкування, - розповідає старший викладач служби мовного тестування мовного відділу Юлія Хорошилова. - Дуже добре, що наші слухачі мають можливість вивчати не лише мову, але й одночасно використовувати новий для них інформаційний інструментарій. Це дозволяє у реальному часі одночасно працювати з викладачем та колегами і розглядати нову тему або навіть в ігровій формі практикувати отримані знання, перетворюючи їх у майбутньому на добре розвинені навички».

Крім того, викладачі мовного відділу використовують програму «NIBELUNG» в спеціальній лінгафонній лабораторії. Викладач, знаходячись за своїм комп’ютером, може  управляти комп'ютерами слухачів та надавати різні інтерактивні завдання.

«Такий досвід викладання матеріалу доволі цікавий. За допомогою сучасних інформаційних технологій ми можемо переглядати тематичні відеоматеріали, відібрані викладачами відповідно до теми заняття. Ми  проводимо групові дискусії, колективне обговорення пройденого матеріалу тощо. А спроможності лінгафонних аудиторій все це дозволяють втілювати в інтерактивних формах», - розповідає учасниця інтенсивних курсів лейтенант Діана Гогія.

Відділ міжнародних зв’язків, інформації та комунікацій НА НГУ